loading...
عاشقانه ها
عاشق بازدید : 10 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز…
اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش کردن” تو” !.

 

 


 در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی..
و من.. همه چیز از دست دادم
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند،
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی،...چه بلاتکلیفند خاطراتمان!!!



 وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما، نه!
فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه


می روم شاید فراموشت کنم
با فراموشی هم آغوشت کنم
می روم از رفتنم دل شاد باش
از عذاب دیدنم آزاد باش


\"\"


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 709
  • کدهای اختصاصی